среда, 14. септембар 2011.

Štrudla sa groždjem


Nije u pitanju klasična štrudla, sa dizanim testom, ali moram reći da preporučujem ovo testo u kombinaciji sa bilo kojim voćem. 
Testo: 
270 gr brašna
2 kom jaja
800 gr crnog grožđa
60 gr prezli-mrvica
120 gr šećera
60 gr putera
2 kašike maslinovog ulja
 sirće
so


Priprema

brašno pomešati sa jednim jajetom i uljem, te kašikom sirćeta.
Dodati 1dcl mlake vode i malo soli.
Mesiti testo dok se ne dobije glatka smesa.
Smesu uvijte u foliju i ostaviti u frižider.
Puter rastopiti u tiganju,Dodati prezle i malo ih propržiti a potom ostaviti da se ohlade.
Testo razvući oklagijom što je moguće tanje.
Posuti prezlama i preko prezli rasporediti crno groždje pomešano sa 80g kristal šećera.
. Duže strane preklopite unutra da malo prekriju fil, pa testo uvijte u štrudlu i dobro pričvrstite. Prebacite je na pleh obložen papirom za pečenje. Premažite je preostalim jajetom umućenim s ostatkom šećera i pecite 40 minuta u rerni zagrejanoj na 200 stepeni.
Iz časopisa Sale and Pepe za septembar 2008g.

4 коментара:

  1. Grožđe u kolaču mi se zamjerilo nakon što sam napravila jednu pogaču s grožđem i od onda ga jedem samo svježeg.

    Tijesto ću svakako isprobati s nekom drugom voćnom kombinacijom, jer me baš zanima kakvo je.

    ОдговориИзбриши
  2. predivna štrudla, ja sam grožđe prošlu godinu stavila u biskvitni kolač i bio je odličan, vjerujem da je isto u ovoj štrudli, zabilježit ću si jer ove godine više nema grožđa (mislim na ono domaće

    ОдговориИзбриши
  3. moram priznati da nikada nisam probala štrudlu s grođem, ali mi se jako sviđa ideja i djeluje preukusno!

    ОдговориИзбриши